loading...
سنتورکده
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shadi در تاریخ 1392/05/17 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت تمای زحمت کشان این سایت نمیدونم چرا برای من این آهنگ دانلود نمیشودشکلک امیدوارم مشکل از سایت شما نباشهشکلک نمیدونما ولی خوب یعنی فقط باید با فیلتر وارد شویمشکلک لطفا جواب یادتون نرهشکلک
باتشکر
شکلکشادی رشیدیشکلک
پاسخ : سلام این فایل اهنگ نیست فایل نت اهنگه
من الان خودم دانلود کردم و مشکلی نداشت

این نظر توسط shadi در تاریخ 1392/05/17 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت تمای زحمت کشان این سایت نمیدونم چرا برای من این آهنگ دانلود نمیشودشکلک امیدوارم مشکل از سایت شما نباشهشکلک نمیدونما ولی خوب یعنی فقط باید با فیلتر وارد شویمشکلک لطفا جواب یادتون نرهشکلک
باتشکر
شکلکشادی رشیدیشکلک

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/01/21 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

من عاشق این آهنگ بودم.مرسی که گذاشتید نتشو.شکلک

این نظر توسط سيروس در تاریخ 1391/12/15 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام . همه ي نت هاتون فوق العاده ست . واقعاً دستتون درد نكنه . خدا قوت و موفق باشين .
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
آنجا که قلم از تحریر و زبان از تقریر باز می ماند موسیقی آغاز می شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1697
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 879
  • بازدید سال : 7,121
  • بازدید کلی : 281,727