loading...
سنتورکده
فرشاد بازدید : 3446 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (10)

دانلود نت مرغ سحر اثر مرتضی نی داوود

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها نت سنتور ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza safi در تاریخ 1392/03/08 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشید
ببخشید وقتی من از سایت چیزی دانلو میکنم ومیخام واونو با آن زیپ باز کنم وروی کلمه patchکلیلک می کنم نمی دونم چرا اونو باز نمی کنه.
لطفا طرز استفاده از برنامه آن زیپو(patch یا winzip)رو بهم یاد بدین
خیلی ممنون
پاسخ : برنامه winzip رو نصب میکنید بعد فایل مربوطه رو باز میکنید بعد اون فایلی رو که zip شده رو میکشید و میندازید رو دکستاپ

این نظر توسط alireza safi در تاریخ 1392/03/06 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی از سایت چیزی دان لود می کنم تو کامپیوترم باز نمیشه لطفا بگید باید چی کار کنم؟
پاسخ : اکثر فایله زیپ شدس شاید برنامه آن زیپ نداری

این نظر توسط Alireza در تاریخ 1392/02/12 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتتون بخير ممنون از اين كه نت مرغ سحر قرار داديد ي سوال داشتم نت هايي كه از هايده گذاشتيد اين ها هم براي سنتور؟ چون من 6 ماه سنتور ميزنم وقتي نگاه كردم ديديم am ازينا داره كه واسه نت گيتار ميزارن واسه سنتور هم اينجوريه؟
پاسخ : سلام این نت های برای کیبورد تنظیم شده و اون am هم میگید برای همنوازی گیتاره
که شما میتونید با تغییر کوک این نتها رو با سنتور اجرا کنید

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/01/21 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی وب قشنگ و توپی داری داش.تشـــــــــــــــکر فراوان.
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط kourosh در تاریخ 1391/12/12 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

من ثبت نام كردم اما نميدونم بعدش چرا چيزي نمياد تا دانلود كنم چه جوري دانلود كنم؟
پاسخ : من ای پی شمارو سرچ کردم شما عضو نشدید
شما اول باید عضو بشید بعد وارد وبلاگ بشید سپس لینک دانلود برای شما نمایان میشه

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/12/07 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

سلام. یه سوال داشتم . ببخشید الان برای آهنگ مرغ سحر باید سنتورم رو دقیقا چطوری کوک کنم ؟! ینی دو دیز و فا دیز ؟!! دو دیز که با سیم ر حل میشه برای فا دیز باید چیکار کنم ینی سیم سنتور پار نمیشه ؟!! نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه اما اگه میتونین کمکم کنین ... بسیار ممنونم شکلک
پاسخ : سلام فکر نمیکنم پاره بشه مگر اینکه سیم جنس خوب نباشه یا اینکه کهنه باشه ولی اگر از پاره شدن سیم سنتورتون ترس دارید میتونید خرک رو حرکت بدید

این نظر توسط mohamd moghrab در تاریخ 1391/12/03 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

لطفا نت هوس میکده گلپا
پاسخ : دوست عزیز متاسفانه نت این اهنگ موجود نیست باید خودتون به صورت گوشی در بیارید

این نظر توسط رحيم مرادي در تاریخ 1391/10/21 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
ازاينكه نت مرغ سحررابراي دانلودگذاشته ايدبسيارممنونم موفق باشيد
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/10/13 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست عزیز مرغ سحر لینک دانلود نداره!
پاسخ : سلام
ممنون از اینکه خبر دادید
پست مربوطه اصلاح شد

این نظر توسط oskills.tk در تاریخ 1348/10/11 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

سلام وب سایت خوبی داری من شما را به وب سایت خودم دعوت می کنم.لطفا از سایت من دیدن کنید تا رتبه من هم در گوگل بهتر بشه اگر ممکنه ثبت نام کنین.خیلی ممنون .خداحافظ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
آنجا که قلم از تحریر و زبان از تقریر باز می ماند موسیقی آغاز می شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1697
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 7,181
  • بازدید کلی : 281,787